Crazy Day Design

polymer clay jewelry


Dnes něco málo z mého fimo pravěku :-)



Třídila jse m včera v počítači fotky a našla krom jiných i tuhle. Srdeční. Byl to jeden z prvních pokusů s razítky, blendem a patinou.


Razítko bylo abstraktní, záměr žádný, spíš pokus "co z toho vyleze". Ani po upečení mě nic nenapadalo, ale jen co jsem začla stírat patinu, viděla jsem ji. Ostravu. Město rodné a milované. Jsem patriot a jse m ráda, že jsem ji mohla zažít opravdu jako černé město, těžní věže, haldy, staré Vítkovice ..., zkrátka vzpomínky na dětství.





Pryč je dávno jak přívěšek tak razítko, ale ze sentimentu jsem ho našla před chvíli na ebay a objednala.
Bude to jiná Ostrava, ale bude moje :-)



***

Pendant named after my hometown Ostrava is one of my first polymer clay creations. I began with blend, stamps and patina.

I saw Ostrava and heard this Nohavica´s song in my mind when I finished.

Ostrava

Ostrava Ostrava
City of all cities
My bittersweet felicity
Ostrava Ostrava
Blackened star above my head

God has given
Beauty to all the other cities
Steamboats on the rivers
And picture perfect ladies
Ostrava Ostrava
Your red heart
A fate sealed from the start

Ostrava Ostrava
Where did I lose my sight
When I rushed towards your light
Ostrava Ostrava
Blackened star above my head

And my rambling legs
Where ever they would bear their load
The birds up in the sky
Would draw me to that single road
Ostrava Ostrava
Your red heart
A fate sealed from the start


Share/Save/Bookmark

0 komentářů:

Okomentovat

Related Posts with Thumbnails